Ugrás a fő tartalomra

ADY EMLÉKÉRE


Az Istenek elmentek, én itt maradtam egyedül




Az Istenek elmentek, én itt maradtam egyedül

A ködön át holdfuvola csendül,

Véres csaták, szerelmek, búgó hahoták

Gyászkórusok , izzó borral tellt kupák.

Üres pohár, üres héj, üres nász

Üres agy , üres gép, üres vágy.



Az Istenek elmentek, ´s én itt maradtam egyedül,

Millió üres csontvázhéj reszket egyedül

Tökély- Univerzumba honnan lenne polgár?

Adni senki nem akar, választ mástól vár.

Az információ kísértete mit sem adhat

A fénysebességtol borul el az agy.



Üres csontvázhéjak, sietnek, ríva futnak,

Délibáb után egyre csak szaladnak.

Bolond az ember, ha elhiszi,

Isteni világgal szemben 

A versenyt megnyerheti.



Istenek kellenének, de az istenek elmentek,

Mert megfelelni ok sem tudtak nektek.

Az Istenek elmentek, ´s én itt maradtam egyedül,

Néha a ködön át holdfuvola csendül.

Megjegyzések